weekend

Jag vet inte varför men nu när "sommaren" närmar sig så är det svårt att sätta sig framför datorn och  blogga. Helgen var jätte trevlig! I fredags var jag, Elena och Elham ute och käkade.. vi gick till Kungsholmen och åt en massa gott. Maten var som alltid supergod men servicen kan diskuteras... vi fick INGEN service.. vi var tom tvungna att be dem plocka bort våra tallrikar... Efter det så tänkte vi sätta oss och ta en fika men hittade inget vettigt ställe vid den tiden så vi åkte till skrapan och till dess Skybar, där tog vi en juice och pratade ett tag.. sen så åkte vi hem!

Lördag var super skoj.. jag fick för mig att måla en tavla åt Tassos (som fyller år imorgon) Jag visste inte att jag hade det i mig men den vart jätte fin.. vad tycker ni?



I går var jag först på lite beauty-behandlingar.. sen så skulle Tassos köpa nya jeans så vi var inne i stan och shoppade, tog en fika på Josefina och sen hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0