Middle of the day

Var på citykuten men jag är tydligen frisk som en nötkärna! Jippi!!!!! Då vet vi det i alla fall! Efter läkarbesöket var jag sp hungrig att jag såg dubbelt.. skulle till Tassos och äta men då läkarbesöke drog ut på tiden så slutade det med en kebab-lunch... som är ganska nyttigt.. kycklingkebab, sallad, lite yoghurtdressing och pitabröd. Efter att ha vräkt i mig en hel kebab så åkte jag till Söderhallarna och gick till The english store för att köpa lite dekorationsmaterial till mina cup-cakes

Kommentarer
Postat av: Sabina

I love the English Shop!



Fick du tag på nåt bra cupcake topping recept? Jag brukar bara köra med vanlig filadelfia-ost+florsocker+citronsaft+eventuell smaksättning (ex. vanilj eller kakao).

2009-05-23 @ 13:20:28
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

mmmmm om det är ngt jag saknar är det nog kebab.. dags att experimentera fram en vegetarisk variant. :)

2009-05-24 @ 10:28:27
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0