Long Weekend

I tisdags fyllde Tassos år :) och jag hav honom sin efterlängtade NESPRESSO maskin samt ett presentkort på Restaurang Prinsen. Han mamma, Janne och Savvas kom och fikade och nu på lördag ska vi fira honom! Förra året gjorde jag en gul-bil-tårta och iår har jag fått en ny utmaning, ett fotbollsplan! Jag älskar att baka och dekorera tårtor så för mig kan det inte bli roligare. Jag sitter och funderar för fullt på min egna födelsedag som är nu i veckan, vet inte om jag ska göra en stor tårta som jag kan dekorera eller en massa små cup-cakes.. vad tycker ni?

Igår när jag gick från jobbet vid 12 tiden (haaaaaaaaaaaaalv dag) så kände jag mig lite halv dålig och det visade sig att jag hade feber, jag vet inte hur jag mår idag men det känns mycket bättre. Tog en massa alvedon och åt alla hemmakurer jag känner till. Så kvällen bestod av att bara ligga framför Tv:n med ett avbrott av middag nere på Yokio där jag åt dumplings och sushi....

Kommentarer
Postat av: Agnes

Krya på dej. :)

2009-05-21 @ 14:20:55
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du ska göra cupcakes! and lotz of them!!

Love E

2009-05-22 @ 00:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0