Last day as 26

Japp imorgon fyller jag år... redan 27 år! Tiden flyger förbi, när jag var 18 så sa jag att vid 27 skulle jag vara klar med min utbildning, studerat utomlands, ha en fast tjänst inom mitt yrke, vara gift, äga en villa, äga en sportbil... Jag kan säga att jag har lyckats med nästan allt som jag ville ha och göra förutom giftemålet och villan, så nu har jag 3 år att göra det samt allt annat jag skall göra innan jag fyller 30 år (som är att starta ett eget företag samt lära mig ett 6e språk)

Efter jobbet idag så åkte jag in till stan och träffade Teresia, vi fikade på The muffin bakery.. det var jätte mysigt och jag fick min första födelsedagspresent... så pinsamt.. skäms att få saker.. men jag fick ett par jätte fina silver örhängen samt pärlor till min smyckestillverkning..

Pratade lite med pappa idag och han berättade att de äter jätte god mat på båten plus att mamma råkade köra på en äldre man med sin rullstol... farbror började till och med att gråta! Nu har de kommit in i Norway och flyter omkring bland fjordarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0