I know

Jag vet att jag inte uppdaterat min blogg på X antal dagar, fy skäms på mig! Jag har haft så mycket att göra på jobbet att jag inte har orkat sitta framför datorn när jag väl är hemma. Men för alla er där ute så kan jag lugnt och fint säga att INGET speciellt har hänt.. Highlights of these days are 1) Jag har bytt ut min akrylförstärkning mot Gel, orsaken till detta är att akryl är ett ganska giftit ämne.. Gel skall tydligen vara mycket hälsosammare.. 2) Jag har servat Tysken och det gick bra, det var inte så mycket som  behövde bytas ut... 3) Jag har bokat min och Tassos biljett till Grekland!! Vi åker ned den 4 juli och kommer hem den 31 juli (Jippi) och sen 4) Jag har köpt en klänning till Julias bröllop.. Jag skall visa er den men min kamera är hemma hos Tassos så det får bli imorgon

Idag så åkte jag till gymet efter jobbet, meningen var att jag skulle gå på ett BOSU-pass men tack vare den underbara Stockholmstrafiken så missade jag det.. jag fick nöja mig med ett Pilates-pass som var minst lika givande. Jag  måste bara passa på att säga att jag har världens bästa gym, förutom pass och maskiner så har vi ett eget litet spa som vi får använda med pool, jacuzzi och bastu... sen så finns det verkligen ett spa om man vill ha behandlingar, vilket vi medlemmar för till ett förmånligt pris... Så om ni är ute efter ett bra gym så ska ni kolla in planet fitness! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0