Friday plans

Godmorgon alla människor där ute som njuter av en klämdag!
I natt sov jag otroligt dåligt, undra om det var fullmåne?? Idag är det full rulle, jag ska börja med att gå ner till Citakuten och be dem lyssna lpå mina lungor, det känns inte alls helt rätt, det gör liksom ont när jag andas. Sen ska jag till Segeltorp till Tassos lunchrestaurang.. efter det ska vi åka till ICA-Maxi och storhandla inför hans födelsedagsfirande imorgon och sedan skall vi hämta Mr Brolle som skall bo här i några dagar. Mamma och Pappa skall åka på kryssningen de fick i present av oss. Imorgon flyger de ner till Köpenhamn och på söndag börjar den långa 7 dagars kryssningen genom de norska fjordarna. Om ni någonsin ska ålka på lyxkryssning så finns det inget annat sätt att kryssa än de italienska lyxartygen.. www.costacruise.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0