Äntligen klar

Jag har inte skrivit till er på ett tag, anledningen till detta är att jag har jobbat hårt med min hemsida som nu är klar! JIPPI! Nu så skall jag börja med plan B i det stora hela = Marknadsföring.. Jag måste ju marknadsföra min hemsida... Till alla er som vill hjälpa mig så får ni gärna sprida informationen vidare.. www.sweetdrops.se

Jag lovade er lite bilder på mina två klänningar.. här kommer de!


Denna köpte jag först men har ångrat mig (skall dock inte lämna tillbaka den då jag vet att det kommer ett par dop nu framöver)



Denna har jag tänka ha på Tassos kusins bröllop nu till sommaren... vad tycker du Julia.. är den godkänd?

Kommentarer
Postat av: Julia

Båda känningarna är jätte fina ! vad du än väljer att ha på dig kommer klä dig jätte bra :)

2009-05-14 @ 09:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0