27

Vilken dag igår!

Åldern 27 har inte börjat bra för min del :(

Min födelsedag vart si sådär, inte så kul alls! Och jag hade svårt att somna natten till igår men men jag sa

till mig själv att det är bara jag som kan få mig själv på bra humör så jag ska försöka se glaset halv fullt istället

för halv tomt. Efter jobbet igår skulle jag till Sabina, jag skulle bara hem en snabbis och hämta mitt PrisXtra kort

för att storhandla idag och där vid Spångastation kör en jäkla bilskole bil på mig! Den kom från min vänstra sida

och körde på mig precis där jag sitter. Hela dörren är pajat och det går inte ens att stänga dörren helt :(


Back to news about mom and papis trip... just nu är de här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0