Work, nails and dance

Efter jobbet idag så var jag och fixade mina naglar, det drog ut på tiden och när klockan var 18.30 så började jag höra min mage kurra. Middagen blev snabbmat, mot min religon! Jag slängde i mig en hamburgare från Burger King för att snabbt ta mig till min dansträning. Jag och Anna börjar bli riktigt grymma på detta.

Jag har bestämt mig att sitta hela helgen och fundera på hur jag skall göra för att "marknadsföra" min blogg och mina smycken. Anyone got any ideas???Dela gärna med er! 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, håller med dig gumman.. vi är riktigt grymma, men de har vi ju alltid varit.. men inte lika "grym" som hon som tryckte in mig mot väggen! popo hahahah

2009-03-12 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0