The spring's coming (with babysteps)

Känner ni att våren börjar komma? Fast än att vintern håller fast vid Sverige så ser jag små tendenser att våren försöker slå sig genom de gråa molnen. I söndags var jag och Tassos ute och gick, det var helt underbart! Vi promenerade i 2 timmar och det var så skönt att äntligen få känna lite solljus mot sitt ansikte.


Idag träffade jag Sabina efter jobbet, Sabina är min idol! Jag vet inte om jag har sagt det till henne men hon är det. Hon har under de senaste året blommat från det lilla fröet hon en gång i tiden var. När vi var små var hon blyg, tog inte för sig och oroade sig för saker jag inte förstod mig på. Idag är hon en stark kvinna som går ut och tar det hon vill ha! Hon försöker att se det positiva i allt och håller humöret uppe. Hon har världens sötaste flicka på 2 år och en underbar man. Det fattas fortfarande en massa saker men jag vet att hon/de kommer att få allt med tiden, det gäller bara att kämpa vidare ett tag till. ( http://theworld-myperspective.blogspot.com/)

Dessa fina och helt undebara cup-cakes gjorde Sabina till mig på min 26 års dag Helt underbara Cup-cakes som Sabina bakade till mig på min 26 års dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0