Sorry friends

Ni undrar säkert varför jag inte har uppdaterat min blogg under helgen? Svaret till det är att jag sitter och jobbar på min hemsida varje gång jag får chansen att sitta vid datorn. Helgen var rolig men intensiv! I fredags var jag bjuden på fika (fast det blev middag) hemma hos Dina, det var jätte trevligt och hon gjorde världens godaste cheese-cake i glas. Jag glömde min kamera hemma, annars skulle jag ha snappat en bild på den och visat er. Lördag träffade jag Anna och Elena i stan och vi gick runt och shoppade, det slutade med Kina mat- På kvällen skulle jag på en middag som aldrig tog slut och resultatet av det hela var att jag inte hann gå till min granne Alex fest, men jag måste förbi honom någon dag och lämna en sak som jag köpte till honom. Igår så gjorde jag inget (söndagen räknas då inte med den intensiva helgen) förutom att gå på bio och se Marley and me. Bra film men man förstörde sminket, slutade med att hela bio salen satt och bölade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0