Party

Vilken helg!
Fredagen var jag på Libanesisk restaurang och åt för mycket, resultatet av det hela var att jag idag köpte ett årskort på Fitness Center, nu skall det banne mig tränas!
Lördagen var en fin dag så jag tog en lång promenad., det var så skönt att bara vara ute och gå ett tag. På kvällen skulle vi till Akropolisfesten så alla tjejer samlades hemma hos mig för att åka tillsammans., vi hade kul, åt kakor och fikade (our way of förfesta) sen så åkte vi. Festen var kul men det var lite för mycket ringdans, ngt jag hatar..
Igår var det en relaxation dag, bara ta det lugnt och pusta ut...
Idag åkte jag som sagt och köpte ett gymkort, jag har bestämt mig att träna tisdagar och torsdagar ( ett måste ) plus att jag ska försöka ta någon annan dag i veckan också. Imorgon är det tisdag så då blir det mitt första pass för iår...


Kommentarer
Postat av: fina

vilken underbar bild på er tjejer. miss u!

2009-04-24 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0