Pancake-day

Ja, torsdag idag, den officiella pankaksdagen på alla lunchrestauranger.. Jag blir alltid så sugen på dem när jag ser dem men kan ju dessvärre inte nafsa i mig dem (pga mina allergier) Jag får välk grädda några till helgen som jag kan äta. Efter jobbet idag så åkte jag in till stan för att betala slutfakturan på mamma och pappas resa, shit pommes, vi fick betala 4600 kr mer pga Euro kursen och dess uppgång.. 

På kvällen var vi på dansen igen, jag och Anna har ju insett att vi är blandm de bättre (om inte bäst) av alla som går kursen. Vissa är rena komedin och vi håller oss från att skratta, jag vet vad ni tänker nu. Vad taskiga de är, men jag säger så här... Kom och titta i 5 min så förstår ni vad jag menar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0