...............No name..............

Imorgon smäller det, vi ska på Akropolisfesten i Solna! Vi har samlat ihop 12 st partysugna tjejer som ska skaka dansgolvet imorgon! Vi är verkligen ett super gäng och kommer ha hur kul som helst. Jag lovar er en massa bilder på söndag. Jag tror att jag kommer att ha på mig en svart enkel klänning med ett par röda skor, thats about it.

Vilken dag det var idag. Sittandes vid mitt kontor på 21 våningen tittar jag ner på de människorna som  rörs sig till och från bilarna, de ser ut som myror från mitt fönser. Små söta mini varelser som rör sig och då slog det mig, vad små vi människor är! Inte pga 21 våningen men vi är så små, så lätta att skada, förstöra. Jag kan inte vidareutveckla denna tanke, satt bara i mer än en halvtimme och tänkte på det.

Igår och i förgår har jag jobbat på min hemsida. Jag har lagt upp en deadline att den skall vara klar senast första veckan i April. Det är så himla kul att ÄNTLIGEN få sina drömmar att rulla fram! Jag vet att jag kommer lyckas med detta, jag är så himla självsäker när det kommer till den här frågan och jag har en känsla, och när jag har en känsla, speciellt en sådan stark en, så menar den allvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0