My hair test - Priorin

Under veckan så pratade jag om att jag skulle köpa och testa kosttillskottet Priorin. De lovar tjockare och fylligare hår samt att man ska sluta tappa en massa hår, om man lider av det problemet. Jag var ute och köpte mig ett paket Priorin idag, det var inte det billigaste kosttillskottet så jag hoppas verkligen att det fungerar. För att ge er en rättvis bild så har jag valt att fota mitt hår då det är lite fettigt, för oavsett hur tunt hår man han, när det är nytvättat ser det alltid fint och fluffigt ut. Här nedan kommer bilderna som jag tog idag, dag ett! Halvvägs, det vill sägas om 3 månader, så kommer jag att ta nya bilder och sedan om 6 månader skall vi jämföra och se om det har blivit någon skillnad.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0