Movie and popcorn

Jag var nyss och såg filen Taken på bio. Den var bra och spännande dock lite för mycket action from time to time men den är värd ett biobesök. Jag har perioder i mitt liv då jag hatar att gå på bio och perioder då jag älskar att se på film. Just nu är jag inne i en sådan då jag tycker Bio är jätte kul. Förra veckan såg jag The International den tyckte jag verkligen om. En av de bättre BB som kommit ut på ett tag. Nu sitter jag och väntar till den 13 Maj då filmen Angles and Demons har premiär. Om filmen är 20% bra som boken så kommer den att vara skit bra!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Är Angels and Demons bättre eller sämre än Da vinci koden? Jag hara bara läst och sett Da vinci. Jag tyckte inte att Tom Hanks var riktigt rätt för rollen. Jag gillar Tom hanks, men tycker bara inte han passade.



(Yvonnes nya hobby: kommentera din blogg :))

2009-03-07 @ 12:01:57
Postat av: Sabina

Yvonne: Angels and demons är minst lika bra som DaVinci Koden! Ser verkligen fram emot filmen. Tycker personligen att Tom Hanks var perfekt för rollen, men smaken är som baken :)

2009-03-08 @ 16:46:44
URL: http://sabina-riaz-alisha.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag håller med dig Sabina.. Tyckte oxå om honom i den!! Vi alla kanske kan gå se filmen tillsammans på bio

2009-03-08 @ 17:13:03
URL: http://greekitalian.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Då ska jag se till att hinna läsa den innan filmen har premiär, skulle vara kul att gå och se den:) När jag läste Da vinci så fastnade beskrivningen av Langdon "som en ung Harrison Ford" i min hjärna. Så om jag hade fått välja så hade Dennis Quaid fått rollen: http://www.imdb.com/name/nm0000598/ fast som ni påpekade så är det en smaksak :)

2009-03-08 @ 18:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0