Its coming baby!

Dagens nyhet

Sakta men säkert så jobbar jag på planen att sälja mina smycken samt andra saker som mitt öga faller för. Jag älskar kvinnligt ögongodis, som jag kallar det, det vill sägas fina smycken, stenar, accessoarer etc. Idag så kan jag stolt säga att jag har köpt mig en domän på nätet och att jag gradvis har börjat designa en hemsida. Jag har aldrig gjort något liknande men jag kämpar på. Hemsidan kommer ni att hitta på denna adress http://www.sweetdrops.se Jag kommer givetvis att skicka en stor NOTIS när hemsidan skall lanseras..

Dagens händelser


Idag så var det en vanlig måndag på jobbet, vilket betyder leverantörskontra måndag. Hela dagen går åt att leka med fakturor. Jag har lovat mig själv ett nyttigare liv (inte att jag har levt onyttigt hittills) då jag de senaste 2 månadern har slufsat i mig det mesta. Idag blev det en halv pizza till lunch.. och en chokladbit till mellis, men från och med måndag så ska nya tag tas. Jag ska inte banta, men jag tänker inte proppa i min kropp med en massa gifter. Efter en trevlig fika med Elham i lördags så inspererade hon mig till ett tänkande....


Kommentarer
Postat av: Vasso

Nice blogg Chrisoula.

Lycka till med din nya hemsida.

Filakia

2009-03-16 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0