I'm NOT a hero

Jag gick in i ICA Maxi och där var den! Guitar hero för 299 kr till Nitendo Wii. Jag har aldrig varit tokig i dataspel men denna gång har Japanerna gjort det för mig. Jag är helt såld på Wii, det är hur kul som helst. Jag har velat köpa sing-it men när jag såg G-Hero till ett super pris så var jag tvungen att klippa till. Men som jag redan visste om, jag är ingen Guitar hero. Jag klarade inte ens av att komma 1/3 in i låten innan jag dog, Elena åt andra sidan klarade av hela skivan. Om ni inte har testat så måste ni, det är hur kul som helst. Imorgon är det fredag, äntligen fredag, kycklingdagen (enl Kronfågel) lyckodagen, relaxdagen... Ja kärt barn har många namn! Vad skall ni göra till helgen?


Kommentarer
Postat av: Yvonne

ooh, guitar hero är kul :) Är inte så jättebra på det, men man utvecklas ganska fort. Har inte det själv, men testat hos andra som har.



Hehe, kommer ihåg att jag typ kunde kronfågels reklam utantill en gång i tiden :)



2009-03-06 @ 00:48:52
Postat av: CHRISOULA

Du får komma hem till oss och spela någon dag :) det e verkligen kul!!!

2009-03-06 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0