Books n' Roses

Lill-lördag imorgon! Äntligen.. Halvägs genom veckan och jag börjar känna lukten av helgen! Efter en vanlig start på jobbet (med andra ord 8 timmar på kontoret) så kom jag hem, la mig i sängen och började läsa en ny bok som jag köpte nu under bokrean, The History of Love, av Nicole Krauss. Efter en timmas läsning längtade min kropp efter en varm kopp te. Jag gick till köket för att välja te och fastnade framför TV:n, LINDA ROSING söker.. Måste vara bland det dummaste som någonsin gått på TV! Kanal5 är geniala.. programmet är så dumt och löjligt att man fastnar och tittar på det bara för att det just ÄR SÅ OINTRESSANT. Alla säger samma sak, "det mest ointressanta som finns på TV just nu" men ändå så tittar folk på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0