A ball

Män och fotboll! Jag förstår inte fascinationen av att se vuxna män springa efter en boll, att se dem bråka med varandra över att någon råkade ta i någon annans tröja och att se dem lägga sig ner på gräset, rulla och låtsas ha ont medan de tittar på domaren för att få ögonkontakt. Som ni kanske förstår så sitter jag med Tassos och tittar på fotboll, N'castle mot Man United.. jag vet inte vem jag skall heja på men de med svart-vita tröjor verkar ha bollen oftare... Jag återkommer med info om vem som vann boll-leken senare

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Många av spelarna är snygga, att de jagar en boll är något man kan leva med ;) Fast fotboll kan jag tycka är kul ibland. De sporter som är rikitg onödiga är boxning och liknande.

2009-03-04 @ 23:18:15
Postat av: vasso

d enda man väntar på e när matchen e slut o dom byter matchtröjor me varann....;))) d e en VACKER syn ;))

2009-03-07 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0