Things change so fast

Jag är så trött på regn och regn.. Idag är det midsommar och vi har lite sol men enligt alla prognoser så kommer denna sol att försvinna vid 14.30..

Mycket har hänt senaste veckan och jag har inte varit på humör att uppdatera min blogg. Det har varit lite turbulans på jobbet med omorganiseringar vilket osäkrar min närmaste framtid då inget är klart ännu så vill jag inte skriva något.

Ibörjan av veckan så var jag på Stockholms model house och blev fotograferad, det var jätte kul och bilderna blev bra. Jag brukar sällan bli bra på bild men dessa vart verkligen bra, här ska ni få se en.



Det var min första och sista dag som modell............

Igår var Jelena och Kirre hos Tassos på middag. Jag lagade en jättegod pasta med avokado, pinjetnötter, monzarela, fetaost, tomat och basilka.. Jag toppade med lite parmaskinka, helt underbart..Sen satt killarna och tittade på fotboll (as always) medan vi satt och pratade...

Idag ska jag hem till mamma och pappa och äta lite midsommarmat.... jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0