Soon time

Sommarsemestern närmar sig med stora steg. Jag har aldrig sett fram emot en semester lika mycket som iår! Fast än att jag fasar flygresan så är det ledigheten jag vill ha. Det har varit helt kaotiskt på jobbet och jag vet fortfarande inte med 100% säkerhet om jag kommer att få vara kvar på företaget. Just nu känns inte det så kul att jobba där, det är svårt att hålla sig motiverad. Jag går givetvis till jobbet varje dag och jag gör alla mina arbetsuppgifter men det där lilla extra som man brukar kunna leverera, det existerar inte. Jag hoppas att om det nu är så att jag får stanna kvar att jag hittar energi att se på saker och ting ur ett nytt sätt.


Jag har ännu inte börjat packa men jag har börjat små titta lite på vad jag ska packa ner. I år har jag bestämt mig att inte shoppa ihjäl mig i Grekland, jag använder i alla fall inte allt jag köper så vad är det för mening med det. Jag har köpt en hel del grejer här i Sverige som jag skall ha med mig ner. Sen så har jag köpt två nya pocket böcker och laddat min Ipod med musik. Under hela förra veckan satt jag vid nätet och letade efter hotell på ön Paros som jag och Tassos skall åka till. Jag hittade inget som passar då vi vill ha ett hotell som ligger i byn/staden. Vi vill hellre ta bilen på dagarna till stranden och ha nära till stan på kvällen än att vara tvungen att ta bilen på kvällen när man ska ut och äta. Jag ska titta vidare ikväll (om jag hinner) annars så får man ta det på plats när man är där..


Idag efter jobbet skall jag gå och ta min påfyllningsspruta mot hepatit A och B, efter det så skall jag göra rent akvariet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0