Im so so so BAD

Denna vecka har varit helt kaotiskt och jag har mått så himla dåligt. Inget har hänt men ändå så känner jag mig så deprimerad vilket för mig bara betyder en sak. JAG BEHÖVER SOL!! Sista helgen mi maj var så fin och varm 25 -28 grader och jag mådde bra, fick se min sol, sen så vaknade man på tisdagen och det var 8 grader med grå himmel. Jag tror att det är hoppet mellan de två extrema som har fått mig att känna mig nere, det är som ett blodsockerfall!


Jag lovade iaf Miss Dzina att jag skulle dela med mig receptet på de cup-cakes som jag bjöd på när jag fyllde år. De var lika goda som de var fina! Jag gjorde cupcakes uifrån Lailas recept. Sen när de hade blivit kalla så tog jag en sked och grävde ut som en bit, så att alla små caksen hade en liten hatt. Jag fyllde dem med olika fyllningar, vissa fick äppelmos i, andra fick vaniljcream och vissa hade nutella i. Sen så la jag på hatten igen så att den såg ut som en vanlig muffin, dekorerade dem med glasyr, frosting, strössel och liknande. Jag använde mig av karamellfärg för att färga glasyren så att den såg roligare ut.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Hejsan!



Vill du ha ett gratis plagg från Emporio Armani, Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Ed Hardy och många fler kända märken? Kom ihåg att jag sa GRATIS! klicka här då! :)



http://perfects.blogg.se/2009/june/tavling.html



mvh Isabella Craftman

2009-06-11 @ 14:27:22
URL: http://perfects.blogg.se/
Postat av: Sabina

Håll ut! Snart kommer du att få njuta av både värme och sol i Grekland :)

Kram.

2009-06-11 @ 23:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0