Im bad

Jag vet! Jag har inte skrivit ett skvätt denna vecka! Fy skäms på mig!

Så nu ska jag ta en sammandragning  av veckan som gått! Tysken var på ett besök på verkstaden där det sades att en ny dörr måste beställas in. På måndag skall jag lämnat in den och blir utan bil i 1½ vecka.. ska ringa försäkringen idag och se vad jag gör med hyrbil. Jag var hemma hos Sabina en sväng och såg hur fint de hade gjort det, de har köpt en ny fin soffa och en ny TV... det var jätte kul och trevligt... alltid skönt att prata med Sabina. Jag och Tassos åkte till IKEA för att köpa en garderob, vi lånade pappas bil och allt men misslyckades totalt med garderobinköpet så vi åkte därifrån tomhänta (bortsett från en dalahäst kak/bakform) Igår fick jag fnatt och åkte tillbaka till IKEA och jag köpte en garderob men hemkörning så den kommer idag, vilket betyder att vi ska sätta ihop ett mega kinderägg ikväll!

Thats this week

PS. Vädret är katastrofalt., 28 i måndags och 8 i tisdags!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0