So hot but the sun is hiding

Nu har jag varit nere i grekland i 4 dagar, det har varit otroligt varmt men solen har inte visat sig sa mycket. Det har sma regnat lite da och da och molnen ligger framfor solen hela tiden, det e dock varmt som helvete.. Idag kommer Tassos till Thessaloniki och vi ska halsa pa nagra vanner ikvall, sedan aker han till sin pappas by for att hjalpa till att greja infor hans kusins brollop pa lordag.

Imorgon ska jag och tjejerna ( mina kusiner som oxa e har) ta taxin till kopcentret Cosmo for att ga omkring i butikerna. Jag vet annu inte med hundra procents sakerhet hur det kommer att bli med jobbet nar jag kommer hem till sverige. Jag hoppas pa det basta, men inget e sakert an.. Idag ska jag maila VD:n pa foretaget och se vad som hander..

Jag onskar er alla en trevlig fortsatt sommar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0