Happy easter people

Dagen började som alla andra torsdagar men idag var ju INTE en vanlig torsdag! Det var halvdag på jobbet och då kliver man ur sängen med ett leende. Efter fyra timmar på jobbet så hoppade jag in i tysken och körde till Tensta för att plocka upp Sabina och Alisha. Det tog oss en stund att få in bilbarnstolen i tysken, det är ju trots allt första gången han får en sån installerad i sig. Men efter lite bråk och krångel med the German så fick vi in den och körde raka vägen till Tassos restaurang ute i Segeltorp. Efter en god lunch åkte vi till Kista för en fika och sen DESS så har det varit full rulle. Jag åkte och köpte en stor Wall-deco till Tassos lägenhet, det är beställningsvara så jag kommer inte att få den förens om 1-2 veckor, men handpenningen är given så den är min. Jag har även storstädat mitt rum, tvättat alla mina kläder samt gjort 2 stycken nya smycken till min kollektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0