Brolles B-day and a sunny weekend...

Bolles kalas var ju i fredags och det var super skoj, om inte annat så hade Brolle det super kul som fick en massa presenter. Tassos köpte en skön säng till honom och Brolle har tydligen sovit flera timmar på den.. hans nya favvo säng..


I lördags var det en hel dag ute.. Man måste passa på när solen skiner och Tassos är ledig från fotbollen. På dagen åkte vi ut till Vaxholm, åt glass, promenerade och bara njöt av solen. Efter det så åkte vi hem en sväng, jag gjorde 2 nya smycken och Tassos tittade (sov) på en fotbollsmatch.. På kvällen så gick vi ut och åt, vi åt på Restaurang Kungsholmen, maten var jätte god och det var så fint och snyggt där.. Efter det tog vi en sväng i stan men åkte hem redan vid 01.. Vi satte på en film (som tydligen var jätte bra) men jag däckade totalt för jag var så trött.. Somnade tom på soffan, något jag ALDRIG gör..

Idag har jag och Anna gått runt hela stan. Vi gick från fridhemsplan in till city, gick runt i city som två galningar och letade efter en ONOFF butik som vi gick förbi 2 gånger. Efter det gick vi till vanadisplan för att hämta min bil.. vi gick och gick och gick... från 13,30 till 17,00 GICK VI... Good work there Anna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0